i tak po 3o min zrobilem to, z czym w ms officie nie moglem zwlaczyc przez …nie wiem ile. stracilem tyle czasu, ze az boli ):
zachowalem jako word file, otworzylem w wordzie, zachowalem jako szablon [nie ma w oo opcji ‘zapisz jako szablon office word’] i…
I WSZYCY ZYLI DLUGO I SZCZESLIWIE

to oczywiscie nie koniec problemow… czemu? poniewaz MUSZE uzywac worda. prawie nikt nie ma oo. oczywiscie finalne dokumenty powinny imho byc wysyalane w postacji PDF. problem lezy w tzw pracy grupowej. wszyscy musza korzstac z tego samego edytora – edycja zmian itp itd… boje sie, ze korzystajac z oo wynikna roznice, nie do pokonania. nie mowiac o takich mechanizmach jak korzstanie z SharePointServices czy .. nie pamietam jak to sie nazywa – definicje bezpieczenstwa dokumentow… o znalazlem: IRM – Information Rights Management
bede musial wkrotce to okielznac…

integracja, integracja, integracja.
‘miec wybor’ to pic na wode, fotomontarz. korporacja decyduje, ty sie stosujesz. zrozumiale – jesli jest sie trybem w calej machinie, to trzeba sie zsynchronizowac z calym mechanizmem, inaczej bedzie sie psoc prace calego systemu.
ciekaw jest bardzo na ile nowy office [nie instalowalem bety] bedzie kompatybilny z oo – podobno ma uzywac do zapisu dokumentow formatu XML, takiego jak w oo, ktory zostal zatwierdzony jako standard dokumentow publicznych

no i co z tego, ze zostal…

Spread the love

Comments (1)

  1. kojn

    Odpowiedz

    W wordzie 97 też byś tak szybko zrobił … powyłączaj sobie wszystkie funkcje automatycznego kombinowania … to będzie lepiej ;) … powodzenia

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.