w windows vista [prawdopodobnie rowniez w XP – ale nie wiem, bo zawsze to wylaczalem] sa niejako “inteligentne widoki”, dostosowujace sie do rodzaju dokumentow. i tak korzystajac z exploratora, i wchodzac do katlaogu z obrazkami, zamiast standardowych “size”, “file date”, “type” pojawiaja sie kolumny “date taken”, “ratings” etc. inteligencja tego algorytmu jest jednak bardzo ograniczona a widokow “mieszanych” jakos nie wymoslono – i tak umieszczajac kilka obrazkow w katalogu z dokumentami nie ma ani mozliwosci posortowania po typie [bo ta kolumna znika] ani sensownego przegladania…
zmodyfikowac widok sie da oczywiscie. pytanie tylko – czemu mozna to zaliczyc do kategorii tips’n’tircks – jakby ciezko bylo dodac taka opcje do menu “view”. a zeby typ widoq zmienic nalezy:
– wyjsc katalog wyzej
– wlaczyc wlasciwosci katalogu
– i tu we wlasciwosciach jest zakladka ‘customize’ pozwalajaca okreslic typ przechowywanych danych.

buehk!

Spread the love

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.