bardzo dziwnie to jest wymyślone – zazwyczaj dostępność produktów jest jasna i klarowna. w przypadq OCS/OCS R2 aplikacje klienckie to wiele małych klocków, które trzeba oddzielnie ściągnąć i poinstalować. oczywiście nie każdemu wszystko jest potrzebne, więc podział na kawałki może nie jest takim głupim pomysłem, ale czemu to jest na różnych stronach? czemu pojawiają się nowe wersje a nie ma ani automatycznego sprawdzania ani żadnej informacji od strony aplikacji? żeby sprawdzić wersję aplikacji trzeba ją uruchomić i sprawdzić info [lub na poziomie biblioteki] i zdarzyło mi się tak, że w jednym tyg ściągnąłem live meeting w jednej wersji, a w następnym w innej – i zorientowałem się dopiero po dłuższym czasie.

W każdym razie, żebym nie musiał więcej tego wyszukiwać i tracić czas:

COMMUNICATOR

TELECONFERENCING

INNE

n.

Spread the love

Comments (1)

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.