co by nie powiedziec o ultramobile – wszyscy maja ten sam problem – dlugos zycia baterii. jak to bylo podsumowane a propos origami – nie da sie mowic o mobilnosci przy 2h zycia baterii!
podoba mi sie za to scisle okreslony target. lubie scisly marketing. microsoft ma tendencje to zagran czysto televizyjnych – wielkie halo, wszyscy o tym wiedza.. ale w sumie wystarczy zadac pytania ‘ale dla kogo to? jaki jest target? komu to sie przyda?’ i odpowiedziec ciezko. reklama konstruowana niemal podprogowo – czytasz i wydaje ci sie, ze to dla ciebie. czy na pewno?
ten art fajnie opisuje calosc, pokazujac obiektywnie cale rozwianie. podoba mi sie takie podejscie.
oczywiscie cymes jest na koncu

***AFTER
no i jeszcze zapowiedz, ze UMPC bedzie sprzedane w milionach egzemplazy – zapowiada ms i intel, nie baczac na wszystkie wady i opinie ktore kraza. osobiscie nie spotkalem jeszcze osoby, chcetnej wydac na to pieniadze – co najwyzej pobawic sie jako ciekawostke.

mysle, ze najleprzym UPMC jest obecnie PSP [playstation portable], choc nie do konca daje mozliwosci o ktorych mowa. kiedy wyjedzie to cholerne ps3? chce to zobaczyc w koncu!!

Spread the love

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.