ciekawe informacje w sprawie braq usługi XBoxLive w polsce: wedle federacji konsumentów „Zgodnie z art. 4 ust. 3 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej niezgodność towaru[…] W związku z powyższym można reklamować towar z tytułu niezgodności towaru z umową, a ponieważ jest to wada, której usunąć się nie da, należy mu się zwrot ceny za towar zapłaconej[..]”.

biorąc pod uwagę jakie nastroje wywołuje cała sytuacje – ciekawe ile osób skorzysta z tej możliwości. można się spodziewać zalewu historii jak to osoby próbują walczyć w sklepach ze sprzedawcami q:

eN.

-o((:: sprEad the l0ve ::))o-

Comments (4)

  1. olo

    Odpowiedz

    jeśli uczestnicy akcji WeWantLive umówią się na masową akcję zwrotu konsol, będzie na pewno ciekawie :)

  2. Odpowiedz

    @olo – patrząc na galerie zdjęć i ruch na forum to szczerze wątpię czy MS przejmie się oddaniem 100-200 konsol.

    @Nexor Co do artykułu, który podałeś:
    Domniemania z art. 4 ust. 2, 3 i 4 stosuje się do ustalenia czy towar jest zgodny z umową w chwili składania reklamacji.

    Czyli jeśli akcja będzie się posuwać tak jak teraz to MS zdąży wypuścić live przed reklamacjami:) Jeśli oczywiście na E3 powiedzą coś o Live.

Skomentuj olo Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.