8 Marca miało miejsce coroczne rozdanie nagród branży reklamowej w jednym z najważniejszych polskich konkursów – KTR: http://www.ktr.org.pl/nagrody-ktr/
Jest to wydarzenie stricte branżowe, ale wpis o nim na w-files pojawia się z dwóch powodów:
1. Najwyższe wyróżnienie, tzw Grand Prix zostało przyznanie nie za wypasiony film reklamowy , czy elektryzującą kampanie, ale za akcje związaną tylko z internetem.Pomijając tą ciekawostkę, pomysł, który wygrał był naprawdę zajebisty, WARTO przeczytać wywiad z nagrodzonymi (fajne chłopaki btw):
http://nowymarketing.pl/a/3297,alek-frydrych-i-mateusz-zdanko-zdobywcy-grand-prix-ktr-2014-nic-na-sile-wykopowicze-sa-wyjatkowo-wyczuleni-na-tandete
2. Wśród wielu kategorii/podkategorii w których przyznawane są nagrody takich jak film, radio, druk, desing, mamy specjalizacje związane np. tylko z reklamami w grach, w mediach społecznościowych czy ilustracje webowe. Jest to o tyle istotne że jeszcze kilka lat temu nikt o tym nie myslał, a 10 lat temu reklama to była tylko telewizja, prasa i outdoor.
Ot taki kolejny element, który pokazuje, że cyfryzacja nie dotyczy tylko obiegu dokumentów, ale całego naszego życia. I stawiam wydajność nowego GTX Titan przeciwko CPU z pegasusa że jeszcze bedąc w pełni sił witalnych, dożyjemy tak wyczekiwanej, nie tylko przez Nexora ery posthumanizmu…