Comments (8)

  1. n€x¤R

    Odpowiedz

    no zasilacza nie ma. 3,3V moznaby teoretycznie z baterii uzyskac, ale nie wiem jak jest z wydajnoscia, bo sie na pierwszej warstwie nie znam, i nie wiem ile to jest 25o mA – czy bateria tyle daje rade?

    a po co? no napisane – webserver. zastosowanie moze byc roznorakie. mozesz sobie np. zainstalowac w lodowce, albo jak jestes rewolucjonista i publiqjesz zakazane tresci (; taka pchle wszedzie schowasz.
    mysle, ze to jest propozycja sprzedarzy ‘komponentu’ do dalszego wykorzystania bardziej, niz ostatecznego produktu.

    ciekawe kiedy w komoorkach beda wbudowane serwery www. robisz fotke i od razu publikacja na www q:

  2. kojn

    Odpowiedz

    w lodowce jest akurat tyle wolnych przestrzeni, ze moglbym swojego servera tam wcisnąć, a co do ukrytych tresci, to to i tak musi wisiec na kablu …. z Wifi i z atomowa baterią, to by było juz cos … pozatym web server na RAMie … i bateriii ….

  3. kojn

    Odpowiedz

    >ciekawe kiedy w komoorkach beda
    >wbudowane serwery www. robisz
    >fotke i od razu publikacja na www

    juz są w aparatach

  4. n€x¤R

    Odpowiedz

    straszny z ciebie malkontent. ciekostki maja nazwe, taka jako maja, poniewasz sa ciekawostkami.
    skoro powstalo – na pewno komus bylo do czegos potrzebne, wedle znanej zasady ‘potrzeba matka wynalazkow’.
    nikt ci nie kaze przeciez qpowac q:
    strrrrasznie sie czepiasz. spowazniales potwornie. takie piekne slonce – przymroz oczy. przez przymrozone, swiat wyglada mniej serio (;

  5. kojn

    Odpowiedz

    bo to jest bez sensu … wyszli by sie chlopaki lepiej poopalac na te twoje słonce, niz robic dwu centymetrowe web serwery …. szkoda czasu moim zdaniem. w edukacji ciętej riposty miałem dobrego nauczyciela ;) i jakis sie taki wredny zrobiłem hehe ale powazny …. NIGDY!

  6. daro

    Odpowiedz

    niech chyba leipej robia te mikro www serwery, tych co sie tylko opalaja i tak od zajebania jest…
    choc to zwykle ja narzekam

Pozostaw odpowiedź n€x¤R Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.