Ostatnio wyszła wpadka MS w związku ze swoją nową kampanią reklamową PC która miała być parodią wcześniejszej kampanii Apple „I’m a Mac”  – otóż okazało się, że materiały reklamowe umieszczone na http://www.microsoft.com/presspass/windows/imageGallery.aspx zostały przygotowane na Adobe Creative Suite dla… Mac OS X ;)

Po wyjściu na jaw owej wpadki MS pozmieniał tagi mówiące o tym, że to Mac OS w swoich obrazkach;)

Kompletny brak profesjonalizmu – tylko czekać należy aż Apple zrobi teraz kampanię wyśmiewającą MS w związku z tą wpadką.

więcej na: http://www.roughlydrafted.com/2008/09/19/microsofts-im-a-pc-ads-created-on-macs/

-o((:: sprEad the l0ve ::))o-

Comments (4)

  1. Odpowiedz

    nie do końca rozumiem te oskarżenia o brak profesjonalizmu… każdy system ma swoją niszę – co prawda emes wydaje aplikacje do obróbki filmów i obrazu, ale nie oznacza to, że firmy reklamowe robiące kampanię dla firmy muszą z nich korzystać.
    już widzę te rozprawy sądowe, gdyby emes wymusił podpisanie umów ze swoimi podwykonawcami, że zobowiązują się pracować wyłącznie na ich produktach…

    reasumując – jest to 'ciekawostka’ która należy potraktować z dużym przymrużeniem oka i nie ma co się takegzaltować 'jaka to straszna wpadka’ czy 'brak profesjonalizmu’.

  2. jnx

    Odpowiedz

    nie no skoro robią kampanię jak fajny jest PC i że przewyższa maca to przynajmniej mogli dopilnować by kampania była robiona na PC co by udowodniło jak fajny jest PC – a brak profesjonalizmu to taki, że jak już zrobili to tagi mogli sprawdzić, żeby tak banalnie nie wystawiać się jak to zrobili;) W końcu za coś marketingowcy kasę grubą biorą w tym MS. Poza tym jak już to cichaczem nie powinni tych tagów kasować tylko wydać oświadczenie, że to nie my to agencja:]

  3. Odpowiedz

    „polityka, polityka… ” – domyślam się, że głowy poleciały, i nie sądzę żeby było normą 'podpierdalanie’ współpracowników (firm z którymi się współpracuje). jakoś nie dziwi mnie też, że nie ma 'oficjalnego oświadczenia’ bo nie jest to kwestia polityczna ani jakaś sądowa aby takowe generować.
    zgadzam się, że popełnili faux pas ale hałas jaki się dookoła tego generuje to takie typowe czyhanie na potknięcie żeby wytknąć palcem, że „okruszek przykleił się po jedzeniu do policzka” – imho bardziej zabawne jest jak bardzo popIT czeka na takie ciekawostki – to taki news z 'pudelek.it’ aka 'britny przypadkiem wylazł półdupek z majtek i ktoś to sfotografował’.

  4. jnx

    Odpowiedz

    nie no dokładnie, to popIT i wartości merytoryczna w tym żadna – jest to po prostu śmieszny news jak to chciało się zrobić dobrze a wyszło.. nie tak jak się chciało. Wniosek z tego taki, że lepiej nie parodiować a jak już to umiejętnie bo później prawie wszystkie portale IT napiszą o tym. A że firma największa to wszystkie piszą:)

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.