ostatnio ciagle braqje mi czasu. ciagle odciety od netu w ciagu dnia, kiedy przychodzi ‘wolny dzien’ nadrabiam zaleglosci. dziwnie.

z ciekawostek, microsoft wycofal sie oficjalnie, z nieoficjalnego stwierdzenia, ze za 6 miesiecy bedzie lepszy niz google. zaciekawila mnie podawana statystyka – google 48%, yahoo 22%, msn 11%. tak swoja droga to ciekawie prezentuja sie porowniania wynikow wyszukiwania np yahoo vs google. zawsze zastatnawialo mnie czy te wyniki sie roznia i jak bardzo q:
tak wogole to nexorow jak mrowkow. w prawie kazdym kraju jest firma nexor. chyba zarejestruje sobie domene, bo w polsce jeszcze nie ma. poznalem kiedys nexora ze szczecina ale poki co zniknal (;

pojawily sie zdjecia projektu origami, o ktorym bylo ostatnimi czasy glosno. nie wyglada to za specjalnie i srednio porecznie. zobaczymy czy to bedzie kolejny projekcik czy na prawde cos wartosciowego. no i na oficjalnej stronie mozna juz tez obejrzec… ultra-mobile pc hahahaha.

IBM ma sie przesiasc na linuxa. to dopiero. te dwie firmy caly czas ida kolo siebie [w zasadzie to ms urodzilo sie dzieki IBM] i zawsze co jakis czas sie rozchodzily. coz. obie firmy stac na to, zeby sie troche poprztykac (; takie praktyki zdrowo wplywaja na rynek. jesli IBM az tak zaangazuje sie w prace z linuxem, bedzie to oznaczalo inwestycje i rozwoj tej platformy. no i tak np. mozna przeczytac o projekcie tworzonym wspolnie IBM z Novellem, ktory jest odpowiednikiem infocarda [projekt, nie novell (;]. hmmm… generalnie sporo newsow o wspolpracy tych dwoch firm.

ot. tydzien w pigolce. newsy przejrzane, poczta tez… czas do pracy

Spread the love

Comments (2)

  1. fascik

    Odpowiedz

    nie przejmuj się, nie tylko Ty tak masz :) Witaj w klubie. Ostatnio również tylko zerknę na maile, sprawdzę RSSy, poczytam ulubione strony i na tym koniec. nie wiem czy to początek przedwiośnia czy może znużenie pozimowe sprawia, że pewne rzeczy robię dwa razy dłużej i dzięki temu nie mam czasu na siedzenie przed komputerem ;-)

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.