Skip to Content

IT nieuczesane.
category

Category: joke

pol zartem – pol serio

dostalem taki komentarz na allegro, ze musze go przeklic:

„Doskonały kontakt. Świetna komunikacja. Wyrozumiałość i profesjonalizm. „Kiedyś, gdy będę już za stary by handlować na Allegro , zasiądę przy kominku , zapalę fajkę i opowiem wnukomo aukcji z Tym Człowiekiem!” :)) POLECAM””

O_o jestem w ciezkim szoq – nie wiem czy mam sie smiac czy byc dumnym huehue. total rozjebka q:

wifi z kibla?

troche spoznione, bo powinno byc wczoraj – google TiSP, czyli jak zainstalowac wifi poprzez swiatlowod poprowadzony kanalizacja.

imiennik

IT-imiona (;
poki co znalazlem dwa sliczne imiona dla dziewczynek IT:
– e-milia
– partycja

znasz jeszcze jakies? (:

ew. moze byc ada – chociaz to raczej nazwa jezyka od imienia a nie odwrotnie… . moze byc tez meskie – erwin.

OT: great pockets

generalnie nie lubie, ale to jest w dobrym stylu i ze smakiem (:

literatura piekna

lepsza niz mickiewicz

musze…

najpierw cos na spam-akcje o dziwo (sic!) opisana w wikipedii, chociaz wydaje mi sie, ze na polskich stronach stroszeczke niepoprawienie zrozumiana. na punkcie spamu [w tym reklamy – zwlaszcza inwazyjnej] mam niemal paranoje [nie, nie zamierzam sie leczyc (;]. a wiec stary text ale aktualny:

To jest idiotyczny łańcuszek SRANIA NA ŁANCUSZKI. Jeśli srasz na łańcuszki szczęścia, wyślij ten łańcuszek wszystkim (łącznie ze mną). Jeśli wyślesz to : 5 osobom – nic się nie stanie, 10 osobom – nic się nie stanie, 15 osobom – też pewnie nic się nie stanie chociaż duża część na pewno się mocno wqrvi, 23 osobom – zgadnij co się stanie, 666 osobom – też się q**a nic nie stanie! Otóż to: Ania NIE wysłała łańcuszka i nic się jej nie stało, Adam wysłał łańcuszek i też nic mu się nie stało. Romek nie wysłał łańcuszka i zapier**lił go tramwaj, ale nie wiadomo jaki był związek z łańcuszkiem.

i jeszcze odpowiedzi studentow z testow o windowsie:

pyt. Na czym polega mechanizm pobierania wstępnego (prefetch) w Windows XP?
odp. głowica twardziela jest w tej chwili tam, gdzie być powinna za chwilę

pyt. Do czego wykorzystuje się narzędzie Magazyn wymienny ?
odp. do ukrywania kontrabandy

pyt. Wymień i scharakteryzuj typy połączeń sieciowych.
są to połączenia:
odp.
– w których film ściąga się q*****ewsko długo
– w których film ściaga się normalnie
– w których oglądamy film w trakcie ściągania

pyt. Czym różni się domena od grupy roboczej ?
odp. domena ma pejcz i solidne lateksowe wdzianko. grupa robocza tylko robocze
kombinezony

bill vs jobs

link

ROTFL – nie bloqjcie reklam!

powstala akcja – noadblock. ‚zeby internet byl darmowy potrzebne sa reklamy’. ROTFL! za internet to ja place i to calkiem nie malo, co miesiac. wiedze publiqje za free – jesli mam na to ochote, i tak samo robi tysiace [miliony?] ludzi [za co bardzo jestem wszystkim wdzieczny]. a z reklama walcze cale zycie – zwlaszcza z ta nachalna, wciskana na ulicach do rak, rzucajaca sie w polowie akcji podczas ogladania filmu czy wyskaqjaca ze stron internetowych zakrywajac cala tresc, nie wspominajac spamu, ktory wedle statystyk stanowi ok 7o-8o% calej korespondencji elektronicznej! walcze – to moze za duze slowo. po prostu szczam na reklamy – jestem osoba, ktora wie czego szuka i czego chce i nie pozwole zeby ktos z buciorami wdzieral sie i przeszkadzal mi w pracy czy podczas zabawy. dla tego nie chodze do kina, ktore ma w nazwie ‚multi’ bo dostaje bialej goraczki, ze nie dosc, ze wywalilem na bilet mase kasy [przewaznie 16-2oPLN] to jeszcze jestem zmuszany do siedzenia w calej sponsorowanej sali, gdzie nazwa sponsora rzuca sie z zaglowkow i ekranu, to na dodatek reklamy trwaja 3o min [ale to temat raczej na 212. jak sobie wisi banner na stronie – niech sobie wisi. ale jak mi wyskaqje pieprzony popup zakrywajac pol strony – wolne zarty, zebym na cos takiego pozwalal.
jestem ogolnie przeciwnikiem reklamy w takiej formie, w jakiej jest dozwolna obecnie – np. setki tysiecy bilboardow szpecacych cale miasto – a tu taka durna akcja! ROTFL.
chyba normalnie zaloze strone – identyczna jak ta, tylko bede namiawal ‚WYLACZCIE FILTRY ANTYSPAMOWE! REKLAMA TO SZANSA DLA INTERNETU!’.
jeb@u ich pies.

tragiczny wypadek F1

tak tragicznego wypadku F1 nie widzial nawet kubica – nie zycze tego jemu ani nikomu innemu… link

vista z autografem – ROTFL

mozna qpic limitowana do 2o ooo szt. wersje windows vista… z autografem billa. BUAHAHAH